Tokmannilta Essence Holo Rainbow kynsilakka ja Essence French Manicure kynsitarrat

Hei!😉

Aina ei pääse kynsiliikkeeseen hakemaan kynsilakkoja ja kynsitarvikkeita, ja minun lempi lähipaikka näille on Tokmanni! Haluan näyttää miten kaunista jälkeä tulee yhdellä lempi kynsilakallani, Essence Holo Rainbow kynsilakalla, ja Essence kynsitarroilla, molemmat jotka olen löytänyt Tokmannilta. 👍
tokmannin kynsitarvikkeet essence kynsilakka kynsitarrat


Käyn Tokmannissa aina sillon kun tarvitsen perus kodin hoito tarvikkeita yms ja siellä on aina pieni esittely hylly meikeille ja kynsitarvikkeille, jonka käyn läpi aika usein. Valikoimassa on kaikenlaista ja hyvin paljon Essence merkkisiä tuotteita. Käytän jopa Tokmannin Essence päällyslakkaa, sillä olen todennut sen hyvä laatuiseksi ja riittäväksi. Lakat on aika edullisia, ehkä noin 3-4 euroa kappale. Nail art tarvikkeita löytyy vaikka mitä kuten nail powder, tarroja yms mutta minun suosikkini on tämä Essense French manicure Creative tip guide tarra setti. (Olen myös kerran kokeillut Essence nail powder mutta siitä kerron ehkä myöhemmin toisessa blogissa.)

Essencein tip guide kynsitarroilla saa hienot kynnen kärjet helposti.
Paketissa on 3 eri kärki vaihtoehtoa, ja jokaista on 10 kpl. Tarrat tarttuvat helposti kynteen ja ne saa myös helposti pois.

Edellisen viikon kynnet alla olevassa kuvassa, käytin silloinkin vain Tokmannin Essence tuotteita. Ihana kimalteleva Essencein sininen kynsilakka ja Holo Rainbow kynsilakkaa kärjissä:
essence tokmanni kynsitarrat essence kynsilakkaessence kynsilakat kynnet kuntoon tokmannilta

Ja tällä viikolla käytin"French manicure" tyyliä, joten minulla oli vain perus pohja kynsilakkaa ja Holo Rainbow kynsilakkaa kärjissä.
essence kynsitarrat


Tässä myös vanha kuva aiemmin laitetuista kynsistäni sinisellä Holo Rainbow kynsilakalla.

Essence Holo Rainbow kynsilakat näyttävät myös hienoilta koko kynnellä (2 kerrosta on hyvä) kuten näkyy alla olevasta kuvasta, mutta minun täytyy myöntää että lakkaa on vaikeampi poistaa jos vertaa normaaliin kynsilakkaan. Kuvia aiemmista blogi/insta julkaisuistani.
essence holo rainbow kynsilakka


Comments

Popular posts from this blog

Tämän viikon kynnet: Essence kynsilakat Tokmannilta

Folio kynsileimaus ja Fun Lacquer Cesarsshopista!