Esittelyni, kynsitaide harrastus ja rakkaus

Hei,

Nimeni on Katri ja olen 25 vuotias Tradenomi Vantaalta ja rakastan kynsitaidetta!!
Olen aina rakastanut kynsienlaittoa mutta kiinnostuin kynsitaiteesta noin pari vuotta sitten ja harjoittelen sekä kokeilen uusia juttuja.
Olen itse täysin aloittelija kynsitaiteen kanssa ja useasti ihailen muiden kynsitaidekuvia netissä. Haluan opetella erilaisia metodeja, kynsitaidetyökalujen käyttöä ja keksiä uusia kivoja idoita kynsille. Kaikki tekniikat ei ole niin helppoja kun miltä ne näyttää.
Olen huomannut, että Suomessa on paljon "Nail salons" mutta olen myös huomannut, että täällä tekokynnet ja rakennekynnet ovat hyvin suosittuja. Olen kokeillut rakennekynsiä ja ne olivat ihanan näköiset, mutta ei minun juttuni. Minä harjoittelen kynsitaidetta ihan omille kynsilleni ja haluan jakaa muitten kanssa mitä opin kynsitaiteesta samalla kun itse harrastuksena opettelen/kokeilen. Etsin kaupoista aina erilaisia kynsiin liittyviä koristeita ja tietenkin myös uusia kivoja lakkoja, joita on kiva jakaa.

Alla esimerkkejä aiemmista kynsistäni ja postailen Instagramiin: katnailart :)

Bloggaaja, kynsitaide harrastus ja rakkaus kynsikoristeluun

P.S Huono kielioppi ja mahdolliset kirjoitusvirheet johtuvat siitä, että suomi on toinen äidinkieleni. ;)


Comments

Popular posts from this blog

Tämän viikon kynnet: Essence kynsilakat Tokmannilta

Folio kynsileimaus ja Fun Lacquer Cesarsshopista!

Tokmannilta Essence Holo Rainbow kynsilakka ja Essence French Manicure kynsitarrat